راهنمای خرید لپ تاپ و کامپیوتر دست دوم

راهنمای خرید لپ تاپ و کامپیوتر دست دوم

راهنمای خرید لپ تاپ و کامپیوتر دست دوم

 

نکاتی که در این مطلب به آنها اشاره میکنیم برای دوستان گرامی که قصد خرید کامیپوتر دست دوم یا لپ تاپ دست دوم دارند بسیار ارزشمند است بنابراین با مطالعه ی این مطلب ، تصمیم گیری مناسب تری برای خرید خواهید داشت .برای خرید یک کامپیوتر یا لپ تاپ استوک نکات ریز و درشتی وجود دارد که باید بدانید . نکات مهمی مانند نوع قطعات ، نوع مونتاژ ، تست قطعات و … سایر موارد که برای دوستانی که تجربه ی نخست آنهاست قطعا کمک زیادی در خرید کامپیوتر و لپ تاپ استوک میکند.

از کجا بخریم؟

با مراجعه به خیلی از سایت های آگهی تبلیغاتی ، با موجی از آگهی های فروش کامپیوترها و لپ تاپ های دست دوم و استوک روبرو میشوید.شاید در نگاه اول انتخاب شما قیمت پایین و امکانات بالا باشد! قطعا این نگاه بد نیست ولی خوب هم نیست…

تمامی لپ تاپ های دست دوم / کیس دست دوم / مانیتور دست دوم / سرور دست دوم / قبل قرار گرفتن در سایت و یا قبل از ارسال برای مشتری کاملا تست شده و بدون هیچ مشکلی برای مشتری ارسال می شود و این موضوع دو جنبه دارد اول اینکه ما بار دیگر محصول تست کنیم و مطوئن شویم که محصول مورد نظر مشکلی نداشته باشد و دوم شما از خریدی که از سایت استوک مارکت انجام می دهید راضی باشید که مورد دوم مهم تر هست نه به عنوان یک شعار بلکه شما اگر از خرید خود راضی باشید حتما به سایت ما مراجعه می کنید و حتما ما را به دوستان خودتان معرفی میکنید پس با خیال آسوده خرید کنید

 

راهنمای خرید لپ تاپ و کامپیوتر دست دوم

چگونه تست کنیم؟

تست و کارشناسی عیوب و مشکلات کامپیوترهای دست دوم نیاز به دو فاکتور مهم دارد.1- تجربه ی کافی 2-نرم افزارهای تست

نکته ی مهمی که در اینجا مطرح است تشخیص انواع کامپیوترهای دست دوم است.اگرچه ما کامپیوترهای دست دوم را در ایران به اسم استوک میشناسیم ولی در واقع عبارت stock به معنی دست دوم نیست . در تمام دنیا چند اصطلاح ویژه محصولات دست دوم وجود دارد که برای آشنایی با این اصطلاحات بهتر است این مطلب (laptopstock.ir/refurbished-open-box-used) را که قبلا در این خصوص ارائه کردیم مطالعه نمایید.

پس از آشنایی با انواع محصولات دیجیتالی دست دوم اکنون زمان تست دستگاه است.فاکتور اول برای تست دستگاه تجربه است . تجربه در بسیاری از موارد از تست های نرم افزاری و سخت افزاری دقیقتر است . بنابراین در هنگام خرید یک کامپیوتر دست دوم بهتر است از کارشناس با تجربه ای استفاده کنید. کارشناسان ما قبل از فروش دستگاه های دست دوم ، تمام تست های تجربی و نرم افزاری و سخت افزاری را گرفته اند تا شما با خیالی آسوده اقدام به خرید آنلاین لپ تاپ استوک یا کامپیوتر نمایید.

برای تست نرم افزاری دستگاه میتوانید از نرم افزارهای زیادی استفاده کنید که اسامی برخی از آنها در زیر عنوان شده است:

PassMark BurnInTest Pro
Fresh Diagnose
PerformanceTest
PCMark
Everest Ultimate Edition
AIDA64 Extreme / Business Edition
SiSoftware Sandra Pro Business
3DMark Vantage Professional
PC Wizard

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.