خرید کامپیوتر استوک توجیح دارد ؟

کامپیوتر استوک

خرید کامپیوتر استوک توجیح دارد ؟

خرید کامپیوتر استوک توجیح دارد ؟

در بحث این که خرید کامپیوترهای استوک چرا می تواند مفید باشد ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که سیستم های کامپیوتر در خارج از کشور ، به صورت اورجینال از مبدا و شرکت سازنده اسمبل می شود. امری که بر خلاف داخل به صورت کاملا اصولی و با پیاده سازی انواع ملاحضات انجام می گردد. در ایران عملیات مونتاژ معمولا به این صورت انجام می شود که از کیس ، مادربرد ، گرافیک و دیگر قطعات به دلخواه استفاده می شود. اگر چه ممکن است سیستمی بسیار خوب جمع کنید اما در مقایسه با کمپانی ای مثل HP یا DELL و LENOVO که کیس های اورجینال را به صورت پک و با قطعاتی که بیشترین هماهنگی و سازگاری دارند چندین مرحله پایین تر است. چرا که این سیستم ها زیر نظر متخصصان شرکت های مذکور انجام می شود.

خرید کامپیوتر استوک

در مرحله بعدی می توان به این موضوع اشاره کرد که سیستم های نو و اسمبل شده موجود در بازار به طور گسترده ای محصول شرکت های نامرغوب چینی هستند و به چون یک قطعه ی خاص توسط چندین کارخانه ی چینی تحت همان برند با کیفیت های متفاوت تولید می شود و تشخیص این که کدام یک مرغوب تر است کاری بسیار دشوار است. از سوی دیگر بحث ارتقا دادن سیستم است که معمولا در سیستم های چینی با مشکل مواجه می شویم. اغلب در این سیستم ها دیده شده که پس از مدتی خراب می شوند و کارایی خود را از دست می دهند. و این موضوع ، اهمیت خرید کامپیوترهای استوک را قوت می بخشد.

 

اما خوب کامپیوتر های دست دوم اورجینالی که توسط شرکت های معتبر و به نام تولید و عرضه می گردند چنین نیستند و اشکالاتی که کم و بیش ذکر شد را ندارند. چرا که صفر تا صد ساخت و تولید و مونتاژ این کامپیوتر ها زیر نظر شرکت های مذکور بوده است و علاوه بر کیفیت و ماندگاری این کیفیت ، برای ارتقا دادن آن ها به مشکل بر نخواهید خورد ، چرا که قطعات این شرکت ها نیز ارتقا می یابند و نگرانی ای بابت سازگاری قطعات با هم وجود نخواهد داشت.

 

معمولا این کامپیوتر ها به صورت انبوه و به سفارش شرکت ها تولید می شوند. چرا که از نظر براورد های مالی شرکت ها علاقه ای به هزینه های اضافی سالانه به منظور تجهیزات کامپیوتری شرکت خود ندارند. و در ابتدا با بهترین کامپیوتر ها آغاز به کار می کنند که علاوه بر عملکرد مناسب ، استهلاک پایینی داشته باشند.

 

این دلایلی که ذکر شد علاوه بر قیمت این سیستم ها به نسبت سیستم های نو و آکبند چینی و هم چنین به نسبت کارایی آن ها را می توان علل ترجیح خرید کامپیوترهای استوک دانست.

 

می توانید با کلیک بر روی این قسمت از قیمت کیس دست دوم موجود در سایت با خبر شوید

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.