کامپیوتر دست دوم خانگی

کامپیوتر دست دوم خانگی

کامپیوتر دست دوم خانگی

آیا استفاده از کامپیوتر های دست دوم در منزل معقول و به صرفه است؟ و اینکه آیا کامپیوترهای خانگی دست دوم می تواند گزینه ای مناسب باشد؟

ابتدا باید به این سوال پاسخ داد که موارد مصرفی و هدف از تهیه PC چیست؟ در پاسخ به این سوال می توان این موضوع را این گونه بررسی کرد که در مصارف کامپیوتر ها در منزل در موارد خاصی خلاصه می شود. از جمله ی این موارد می توان به وبگردی ، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی ، انجام کارها و تکالیف مدرسه و انجام امور تایپ ، ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی ، انجام کارهای کوچک نظیر وبلاگ نویسی و … اشاره کرد.

کامپیوترهای خانگی دست دوم که همان کامپیوترهای استوک اورجینال می باشد ، طوری جمع شده اند که قطعات آن ها با قدرتی که دارند کاملا از پس مواردی که اشاره شده بر می آیند.

کامپیوتر دست دوم

علاوه بر همه ی مواردی که ارائه شد ، مسائل اقتصادی و هزینه ی این دستگاه ها نسبت به هم رده ی خوب به صورت آکبند بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد از طرفی هم نام شرکت ها و برند هایی نظیر DELL ، ASUS ، HP و LENOVO یدک می کشد که نکته ای بسیار حائز اهمیت است.

کامپیوتر دست دوم

توصیه ای که می توان در خصوص خرید کامپیوترهای خانگی دست دوم کرد این است که اگر موارد مصرف شما از کامپیوتر ، همان مواردی است که ذکر شد ، این کامپیوتر ها مناسب ترین گزینه می باشند چرا که در مقایسه با لپ تاپ ها از قیمت بسیار پایین تری برخوردارند و دوام و استحکام بسیار بالاتری را دارند و در مقایسه با کامپیوترهای اسمبل شده و آکبند چینی ، کیفیتی به مراتب بالاتر دارند و تقریبا هم قیمت می باشند.

البته نکته ی مهمی که نباید از قلم بیفتد این است که اگر قصد انجام بازی های روز را دارید این کامپیوتر ها شاید گزینه ی مناسبی نباشد. چرا که معمولا کامپیوترهای خانگی دست دوم حداقل برای 4 یا 5 سال قبل است و جوابگوی بازی های جدید نمی باشد. البته می توانید کیسی را انتخاب کنید که قابلیت ارتقا را داشته باشند. همه ی این کیس ها ارتقا می یابند اما باید به این نکته توجه کرد که کارت گرافیکی که می خواهید بر روی مادربرد سوار کنید در کیس جای بگیرد و کیس برایش کوچک نباشد. زیرا در اغلب این کیس ها از پرتی فضا جلوگیری شده است. و شما می توانید کیس های دست دوم را با نصب کارت گرافیک و ارتقاء رم به روزرسانی کنید و در زمینه ای مختلف مانند میکس و مونتاژ و گیم و کارهایی که نیاز به رندرینگ بالا دارد استفاده نمایید

می توانید با کلیک بر روی این قسمت از قیمت کیس دست دوم موجود در سایت با خبر شوید

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.