لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک

تاپ استوک

لپ تاپ استوک به لپ تاپ های کارکرده یا دست دوم گفته میشود . اما همیشه اینطور نیست !

در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و امریکایی مشتریان میتوانند کالای خریداری شده را تا مدت 30 روز بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتن کالای نو شناخته نمیشود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمیشوند و مستقیما به انبار فرستاده می شود.

پس از انبار کردن ، کالاها درجه بندی شده و در گرید های A و B و C و D به صورت عمده به فروش میرسند. پس ممکن است شما کالای استوکی را خریداری کنید ولی کالا به صورت دست نخورده و کاملا نو باقی مانده باشد! این کالا از درجه ی A است.

مهم ترین عامل برای انتخاب یک دستگاه استوک اختلاف قیمت بین لپ تاپ استوک وآکبند است . این تفاوت در کم ترین حالت از چند برابر شروع می شود و گاهی اوقات به دهها برابر می رسد یک دستگاه استوک به قیمت واقعی ۱ میلیون تومان احتمالا قیمت آکبند آن ۳ میلیون تومان به بالاست .

استوک مارکت به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی لپ تاپ های استوک افتخار این را دارد که تمامی برندهای لپ تاپ های استوک را با کیفیت بالا و قیمت مناسب نه تنها در اختیارهمشهریان تهرانی خود بلکه از طریق پیک در دسترس عموم مردم سراسر کشورقرار دهد.

لپ تاپ استوک

 

فروشگاه استوک مارکت انواع لپ تاپ های استوک از برند های مختلف از جمله ایسوس ، اچ پی ، دل و لنوو را با مناسب ترین قیمت ها عرضه میکند .

یکی از اهداف استوک مارکت ارائه ی لپ تاپ استوک ارزان برای کسانی است که نمی خواهند هزینه ی زیادی را برای خرید لپ تاپ پرداخت کنند .

تمامی لپ تاپ ها ارائه شده دارای 1 هفته مهلت تست و ضمانت تعویض می باشد .

 

کلیک کنید

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.