نقد و بررسی لپ تاپ ASUS X541UV

لپ تاپ دست دوم ایسوس مدل ASUS X541UV

نقد و بررسی لپ تاپ ASUS X541UV

 نقد و بررسی متخصصین دیجی کالا

بهترین‌های ایسوس با قیمت مناسب

سری X شرکت ایسوس، به‌عنوان لپ‌تاپ‌هایی همه‌کاره و به‌صرفه، معرفی و شناخته شده‌اند. این لپ‌تاپ‌ها، به خاطر قیمت مناسبشان، توانسته‌اند محبوبیت زیادی به دست آورند. ایسوس در این دستگاه‌ها با استفاده از پلاستیک به جای فلز، قیمت نهایی را در مقایسه با مدل‌های رده‌بالاتر، با کمترین تغییرات در سخت‌افزار کاهش داده است. از طرفی، تعدد درگاه‌ها و اتصالات در این لپ‌تاپ‌ها باعث شده که انتقال اطلاعات به‌راحتی صورت پذیرد. X541 یکی از مدل‌های ۱۵ اینچی سری X است که در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شد. با دیجی‌کالا در بررسی ایسوس X541 همراه شوید.

طراحی، کیفیت ساخت و درگاه‌ها؛ میان‌رده‌ای در لباس یک پرچم‌دار

با اینکه بدنه‌ی ایسوس X541 هم، مثل سایر لپ‌تاپ‌هایی که در این بازه‌ی قیمت قرار دارند، از پلاستیک ساخته شده است، کیفیت بالا و ظاهر زیبایی دارد. قاب پشت و فضای اطراف کیبورد، دارای روکشی مات و طرح‌دار است که نه‌تنها ظاهر دستگاه را شبیه لپ‌تاپ‌های رده‌بالا کرده، بلکه در برابر جذب اثرانگشت و چربی دست هم مقاوم است. کیفیت ساخت دستگاه هم خوب است. فشار آوردن به قسمت‌های مختلف بدنه، باعث ایجاد فرورفتگی یا خمش نمی‌شود و لولاهای دستگاه، به‌راحتی نمایشگر را محکم در جایش ثابت نگه می‌دارند؛ البته این موضوع باعث شده تا نتوان لپ‌تاپ را با یک دست باز کرد. یکی از مزیت‌های اصلی سری X541 در مقایسه با دیگر رقبای هم‌قیمتش، بدنه‌ی سبک آن  است. این لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی نزدیک به دو کیلوگرم وزن دارند و این در حالی است که اکثر لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی، وزنی بین ۲٫۳ تا ۲٫۵ کیلوگرم دارند.

 لپ تاپ دست دوم ایسوس مدل ASUS X541UV

ایسوس X541 از نظر تنوع درگاه‌ها بسیار کامل است و به‌‌راحتی رضایت کاربرش را جلب می‌کند؛ در این لپ‌تاپ 15 اینچی، یک درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0 وجود دارد. به علاوه، درایو نوری دارد و کارت‌خوان هم در آن تعبیه شده است. درگاه شبکه‌ی Ethernet گیگابیتی و خروجی‌های تصویر VGA و HDMI هم، از دیگر درگاه‌های X541 هستند. قوت دیگر X541، وجود درگاه جدید و کاربردی USB Type-C روی لبه‌ی سمت چپ است که کمک می‌کند کاربران این لپ‌تاپ، برای اتصال دستگاه‌های جدید به لپ‌تاپشان، به مبدل نیاز نداشته باشند.

روی لبه‌ی بالایی قاب صفحه‌نمایش، یک وب‌کم با دقت HD قرار گرفته است که می‌تواند در شرایط نوری مناسب، تصاویر خوبی تولید کند. میکروفون داخلی دستگاه هم در کنار این وب‌کم جای گرفته است که عملکرد خوبی در حذف صداهای مزاحم دارد و هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی، کاربر را از وصل‌کردن هدست یا میکروفون جداگانه بی‌نیاز می‌کند.

 

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.